Cum functioneaza REPARGO

Ai un produs defect? In cativa pasi simpli il poti trimite in service la noi pentru a fi reparat in cel mai scurt timp.

  • Daca nu ai reusit sa identifici problema produsului tau sau esti in criza de timp, nimic mai simplu:

In pagina principala completeaza formularul: "AI UN APARAT DEFECT?", formularul are 3 slide-uri:

In primul slide introduci modelul marca si modelul produsului tau. (exemplu: Apple iPhone 6s)

In cel de-al doilea slide completeaza detalii despre problema produsului, toate simptomele si ce ne poti spune despre el, deasemenea poti selecta una din metodele de intrare in service:

  • service: selecteaza aceasta optiune atunci cand doresti sa apelezi la serviciile de reparatie in service-ul nostru.
  • garantie service: daca ai facut o reparatie la noi iar problema a reaparut poti solicita rezolvarea problemei prin garantia oferita de noi.
  • garantie producator: daca produsul tau se afla in garantie valabila la producator, selecteaza aceasta optiune.

In ultimul slide, completeaza datele de unde putem ridica produsul pentru a-l prelua in service. Daca mai ai un produs defect, recompleteaza formularul, ultimul slide va ramane completat pentu a-ti fi mai usor.

 

  • Daca stii deja ce servicii sunt necesare pentru rezolvarea problemei tale, le poti selecta si ne trimiti comanda, noi vom veni sa iti ridicam produsul de la adresa mentionata si ti-l vom returna reparat in cel mai scurt timp.