Fiecare serviciu prestat de REPARGO vine insotiti de garantie, termenul fiind precizat in pagina de detalii.

In cazul in care doriti sa beneficiati de garantie urmati pasii de mai jos:

  1. Notificati REPARGO printr-un email sau telefonic despre problema produsului.
  2. Completati formularul: "AI UN APARAT DEFECT? "
    • ! in slide-ul doi al formularului selectati optiunea: "garantie service"
  3. Veti fi contactat telefonic pentru stabilirea altor detalii.
  4. In 24-48 de ore veti de la inregistrarea formularului vom trimite un curier pentru a prelua produsul.
    • ! coletul trebuie sa indeplineasca cerintele de ambalare corespunzatoare
    • ! coletul trebuie sa contina numarul de inregistrare al formularului completat

Taxele de transport sunt reglementate in pagina termeni si conditii a site-ului repargo.

Cauze ce duc la pierderea garantiei:

  • produsele ce prezinta deteriorari fizice precum: crapaturi, lovituri, ciobiri, componente arse;
  • produsele ce prezinta sigiliile de garantie: rupte, deteriorate, indepartate;
  • utilizarea necorespunzatoare a produselor: folosirea unor tensiuni de alimentare necorespunzatoare, socuri mecanice, utlizarea in conditii de umiditate, praf sau alte subsante chimice.

Solutionarea problemelor:

  • reefectuarea serviciilor in cazul in care problema reapare in timpul garantiei
  • inlocuirea pieselor: 
    • ! display-urile telefoanelor se inlocuiesc doar daca au mai multi de 3 pixeli morti