Garantie
Fiecare serviciu prestat de REPARGO vine insotiti de garantie, termenul fiind precizat in pagina de detalii.
In cazul in care doriti sa beneficiati de garantie urmati pasii de mai jos:
- Notificati REPARGO printr-un email sau telefonic despre problema produsului.
- Completati formularul: "AI UN APARAT DEFECT? "
- ! in slide-ul doi al formularului selectati optiunea: "garantie service"
- Veti fi contactat telefonic pentru stabilirea altor detalii.
- In 24-48 de ore veti de la inregistrarea formularului vom trimite un curier pentru a prelua produsul.
- ! coletul trebuie sa indeplineasca cerintele de ambalare corespunzatoare
- ! coletul trebuie sa contina numarul de inregistrare al formularului completat
Taxele de transport sunt reglementate in pagina termeni si conditii a site-ului repargo.
Cauze ce duc la pierderea garantiei:
- produsele ce prezinta deteriorari fizice precum: crapaturi, lovituri, ciobiri, componente arse;
- produsele ce prezinta sigiliile de garantie: rupte, deteriorate, indepartate;
- utilizarea necorespunzatoare a produselor: folosirea unor tensiuni de alimentare necorespunzatoare, socuri mecanice, utlizarea in conditii de umiditate, praf sau alte subsante chimice.
Solutionarea problemelor:
- reefectuarea serviciilor in cazul in care problema reapare in timpul garantiei
- inlocuirea pieselor:
- ! display-urile telefoanelor se inlocuiesc doar daca au mai multi de 3 pixeli morti