Termeni si conditii
Accesul la portalul repargo.ro, conditiile de navigare.
- Website-ul repargo.ro poate fi accesat de catre orisice utilizator conectat la internet.
- Pentru unele localitati, accesul este restrictionat conform politicilor interne ale firmei.
- Aplicatia online interpreteaza automat intentiile de nevigare al unui utilizator, in cazul in care acesta intentioneaza copierea continutului, vatamarea sau altele, protocolul ce asigur? transmitere de date va fi restrictionat (adresa IP blocata).
Solicitarea si accesarea serviciilor. - Clientul poate solicita toate serviciile expuse pe website, telefonic, prin intermediul formularului sau prin email.
- Indiferent de modalitatea aleasa, utilizatorul trebuie sa furnizeze informatii reale.
Transportul produselor, termenul de livrare, ambalarea produselor.
- Pentru preluarea produselor in service de la clienti si inapoierea acestora, serviciul de transport este oferit prin contract cu Repargo de catre firmele de curierat.
Termenul de livrare de la client catre repargo si invers, precum si ridicare produselor trebuie respectat conform contractului, iar in cazul in care acesta este depasit, clientul ne poate notifica direct telefonic la numerele prezentate pe in pagina de contact.
Pe parcursul expedierii coletul trebuie sa indeplineasca conditiile de ambalare, clientul trebuie sa pregateasca coletul astfel incat acesta sa fie un ambalaj protector pentru produsul transportat impotriva socurilor, apei si al presiunii externe.
In urmatorul material video, aveti prezentat un exemplu de ambalare al unui telefon.
Durata unei reparatii si timpul in service
Durata unei repatii variaza in functie de dificultatea reparatiei, in urma unei medii a tuturor reparatiilor efectuate in service-urile noastre, durata medie a unei reparatie este de aproximativ 70 de minute, insa aceasta nu este o regula generala. Durata reparatiei reprezinta timpul de lucru asupra apratului in service.
Pentru reparatia unui aparat ce toate piesele necesare se afla pe stoc, timpul in service este de maxim 6 ore, astfel incat timpul total intre ridicarea produsului de la client si livrarea acestuia reparat inapoi catre client este de regula de 48 de ore. Timpul in service reprezinta durata de la intrarea produsului in service pana la iesirea acestuia din service.
In cazul in care piesele necesare reparatiei vin pe baza unei comenzi, timpul in service va fi egal cu timpul de livrare al pieselor + durata reparatiei.
Timpul de livrare al pieselor comandate ( piese ce nu se afla pe stocul nostru ) necesare unei reparatii nu depinde de reparGO. In acest caz timpul de livrare al piesei se comunica clientului.
Avand in vedere ca pentru anumite probleme ale dispozitivelor, nu se pot face diagnotificari complete, daca se constata ulterior unei reparatii alte probleme decat cele reclamate de client sau identificate la prima diagnoza, acestea se vor notifica clientului iar cu acordul sau se onoreaza urmatoarea reparatie, astfel timpul in service va creste.
Costuri
Costul unei reparatii pentru un anumit defect reclamat, va fi stabilit si comunicat catre client inainte de reparatie. Reparatia facandu-se doar cu acordul clientului asupra costurilor de reparatie.
Costurile de transport de la client catre service reparGO si invers al produsului este gratuit.
In cazul in care in urma unei expeditii de la reparGO catre client, clientul nu ridica produsul indiferent de motiv, pentru a i se reexpedia produsul se vor plati taxele de expediere stabilite in functie de caz.
Pentru garantia solicitata in primele 7 zile de la livrarea produsului reparat, trasportul este gratuit, in oricare alte cazuri, costul de livrare va fi suportat de catre client.
In cazul in care in urma unei diagnoze, clientul nu este deacord cu reparatia, singur cost suportat de catre client va fi costul diagnozei in valoare de 40 lei.
In cazul in care clientul este deacord cu reparatia, costul total la final va fi doar valoarea reparatiei.